7 Eylül 2013 Cumartesi

Hitler bir Yahudi Miydi ?


Merhabalar aslında bu konu hakkında ben yazmıyordum yeni bir yazar almıştım destek olsun diye yarıda bıraktı bende tamamladım asıl amacım Michael jackson neden öldürüldü part 3 dü neyse yarına bitirmeye çalışırım bi kere bu hafta dedik.

Herneyse şimdi başlıyalım demi

Şimdi ilk önce Adolf Hitler Kimdir? onun cevabını alalım.

''Adolf Hitler (d. 20 Nisan 1889, Braunau am Inn - ö. 30 Nisan 1945, Berlin), Avusturya asıllı Alman politikacı, siyasi lider, teorisyen ve devlet adamıydı ve yaklaşık 6 milyon asıllı yahudi öldürmüştür.Cesetlerinden mumlar sabunlar yapmıştır. Gaz odalarına kapatmıştır.

Bknz: Adolf Hitler Toplama kampları ve Gaz odaları

Herneyse böyle bir psikopatlığı neden yapmıştır veya neden yapma gereği duymuştur hiç düşündünüz mü ? Adolf Hitler bir çok nedeni vardı yahudi katliamı yapması için ''Main Kampf (Kavgam)'' adlı kitabında yahudilerin Alman Ekonomisinde çöküşlere hatta Almaya da yapılan savaşların Yahudiler yüzünden kaybettiğini belirtiyor. Hitler en çok sinirlendiren kısım ise ''Savaş döneminde silah fabrikaların çoğu yahudilerin elindeydi ve işçilerimiz yahudiydi. Bu fabrikalar en gerekli olduğu zamanda işçiler greve gitmesiyle savaş sırasında mühimmat sıkıntısı çekmesine sebep olmuştur'' Hitler ise kitabında '' Bu ihaneti asla affedemiyeceğini  söylemektedir''

Şimdi gelelim Yahudi Soykırımı

YAHUDİ SOYKIRIMI

Hitler’ in Ekonomik Destekçileri: Seçim propagandalarında sürekli ön plana çıkan Hitler’ in mali destekçilerini duyduğunuzda şaşıracaksınız. O dönemde Almanya’ da sanayi devleri olan Thysen, Krupp, Kirdoff ve Rotchilds ailesinin Amerika’ da bulunan uzantılarına ait olan General Motors, Du Pond, Ford’ un yanı sıra Yahudi petrol şirketi Standard Oil ( Rockefeller Ailesi’ nin şirketi ) Hitler’ e mali açıdan çok fazla destek olmuşlardır.

"Önceleri yahudilerin ıssız bir adada ya da benzeri bir alanda toplanmasını düşünüyordum ama onları tanıdıkça her birinin, görüldükleri yerde öldürülmelerinin gerekliliğine karar verdim"

Not:Eğer soykırımla ilgili resim veya video istiyorsanız google üzerinden bakabilirsiniz buraya koymama açıkcası içim el vermedi.

Hitlerciğim iyisin güzelsin de e sonrası ?

2. Dünya Savaşı boyunca Almanların kullandığı topların üretimini bir Yahudi şirketi olan SKF yapmıştır. Jacob Wallenberg şirketin sahibidir. Standard Oil de Nazilere ait askeri araçların petrol ihtiyacını karşılamıştır. Üstelik toplama kamplarında kullanılan gazların üretimi bile Yahudi kimya firması olan Farben şirketidir.

Savaş öncesinde üretilen 500 ton civarındaki kurşun Almanlara ulaştırılır ve bu kurşunların ödemesini gerçekleştiren Brown Bros Harriman’ dır. O da bir Yahudi’ dir.

Burdan iki adet sonuç çıkıyor;

1)Yahudiler kendi ırkını yok etmek istiyor
2)Bu işte bir iş var

Evet  iki  dediğinizi duyabiliyorum .Asıl meseleye gelelim şimdi.
Asıl amaç yahudileri israilde toplamaktır.Soykırımın verilerine geçelim şimdi

 Dünya Savaşı 1945 yılında bitmiştir ve Bundan sadece 3 yıl sonra da İsrail Devleti 1948′ de kurulmuştur. Çok konuşulan bu konu hakkında fikir yürütüp kanaat sahibi olmak, bu bilgiler ışığında size kalıyor.

Şimdilik isterseniz bu ilk part olsun eğer gene isterseniz daha bir açıklayıcı şekilde yazarım.

Az yorum yazın la

3 yorum:

  1. hmm güzel konu beğendim inşallah michael jackson da gelir =)) ee büyük hayranıyımdır :D

    YanıtlaSil
  2. yazıcam yazıcam diyorum gecen hafta hastaydım yataktan cıkamadım yarısı bıttı de dıger yarısı ıcın dusunuyourm

    YanıtlaSil
  3. hmm geçmiş olsun ama bu aralarda bekliyoruz yanii :D

    YanıtlaSil