13 Eylül 2013 Cuma

Bir hayvanın günlüğü


Ben daha 1 yaşındaki bir hayvanım sokakta yaşayan hani yolda görürken dokunma pistir o denilen canlılar hani beni hor görüp bizi besleyip doyuran kişiler haricinde bizleri tekmeleyip hamile bir hayvanın karnındaki çocukların ölümüne sebep olup tecavüz edip acı çeken bizleri ''hayvan'' olarak isimlendirdiğiniz başka birine bu kelimeyi kullanınca hakaret anlamına gelen bir hayvanım. Açıkçası insanlar bizi neden böyle görüyor anlamıyorum konuşamadığımızdan mı ? Yoksa yardıma muhtaç olduğumuz için mi ? Hani derler ya düşene bir tekmede sen vurma diye keşke herkes bu düşünceye sahip olsa ki nerde...

Daha 1 yaşındayim annem bizi emzirirken annemi bir arabanın altında kaybettim.Dikkatsizce kullanan gerizekalı bir İNSAN yüzünden onu kaybettim. O yerde kıvranıp acılar halinde taklalar atışını yerde sürünüp bir yardım beklercesine kıvranmasını izledim. Bir düşünsenize aileden birine bunu yapıldığını ve oradaki hiçbir insanın yardım etmediğini senin annen orda yerde kıvranırken insanların bakıp güldüğünü bazılarınsa üzülüp ellerinden bir şey gelmediğini ne kadar acıklı değil mi ?

Ben bir hayvanım ırkım cinsiyetim bir şey farketmiyor belki kediyim belki köpek belkide bir kuş bunun hiç bir önemi yok bizim tek suçumuz doğarken güzel bir cinslerden biri olmayaşımızdı. Hani evlerde sıcak yataklarında uyuyan o tatlı mı tatlı hayvanları görünce ne kadar sevimli diyip severken bizler ise soğukta dışarda sevimli olmadığımız insanların bizler hakkında önyargısı olduğundan dolayı  ben bir hayvanım. Hani dışarda dolaşan çöp kutusundan yemek aşıran buna mecbur olduğumuzu anlamıyan pisliklerin içinde dolaşan bir hayvanım. Ne kadar yazık değil mi ? Hani derler ya '' O işin acısını çekenler bilir '' diye keşke bu lafı herkes bilse biz değersiz bir varlığız sevimli değiliz sonuçta

Şimdi bizi tekmeleyip yerde acı çekişimizi izleyip bundan zevk alanlar şimdi yatağınızda rahatça uyuyabilirsiniz.

Canım sıkıldı yazim dedim :)

1 yorum: