8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yobaz Mısınız Geri Kafalımısınız Nesiniz lan Siz ?

Selamlar benim değerli okuyucularım Elimde olsa sizlere tek tek teşekkür etmek isterdim. :)))


Herneyse burası normalde illuminati ve dış güçler vs vs. bunları yazmak için açmıştım fakat son olaylar cahil bir kesimin sözleri beni çıldırtıyor.Ama cidden çıldırtıyor.

Bunu ScreenShotlar destekliyeceğim hadi başlayalım.


Üstüne tıklayıp büyütebilirsiniz.,

Acaba ne zamandır Öpüşmek sapkınlık oldu Şeriat mı istiyorsunuz ne istiyorsunuz siz ? Öpüşmek yasak ama tecavüz serbest yiyişin amk. Sanki adam sokak ortasında sevişmek istedi.Şu ana kadar Müslümanlığı kullanıp milyonlarca oy alıp milleti sömürünce bir sorun yok ama bir insan öpüşmek istedi diye bu denilir mi neden bu kadar dini kullanıyorsunuz ?

 Elhamdurillah ben müslümanımdır ama bu kadar geri kafalı olmamanız lazım burda gelip dini savunanlar 5  vakit namızını kılan oruçunu tutan kişiler mi ? Değiller ama hükümet konusunda bişey dedik mi bazı godumun çakma dincileri başlıyor küfürlere bu mu din ? Size bunu mu emretti ? 

''Biz tayipten önce kedi kesip ineğe mi tapıyorduk ki gelip burda bize dinin temellerini anlatıyor ? '' 

Devam edelim.


''Polisimiz Destan yazmıştır '' Hologggggggg 

Destan kime karşı yazılır ? Düşmana Halka karşı değil. PEKİ halk düşman mı ? 

Peh Recebin konuşmasından biri söz 

''Polisimiz destan yazmıştır ve bunu bütün ülkelere gösterdik Şiddet kullanmadan en iyi şekilde sonuçlar aldık '' 

hö?!?!!?!

Şiddet kullanmadan ha ? biliyorsunuz yeni çıkan yasayla kolay kolay biber gazı kullanılmıyacak uyarı yapıp atılacak ama biber gazı gidince ne geldi ? Plastik mermili silahlar adamları izliyorum sanki counter strike 1.6 oynuyor anasını satim önüne geleni tarıyor adam sizce gerek varmı ? silah  varken biber gazına kimin ihtiyacı olmuştur ?


Mursiyi yedirmeyiz !!!


Ve son olarak


Bir insan neden namaz kılarken fotoğraf çektirir ki ? 

Koyunlar bu fotoğrafları görünce diyor ki bak bu müslüman bravo ! Anlayın artık bir insanın fotoğrafı olmaması camide orda burda şurda onun kötü biri olduğunu müslüman olmadığı anlamına gelmez benim koyunlarım.

Neyse bu sefer biraz kısa oldu kusura bakmayın yorumlarınızı bekliyorum ki eğer tartışmaya geldiyseniz ki gelmeyin.

Götünün gılıyım