30 Ocak 2013 Çarşamba

Subliminal Mesajlar Ve Günümüz çocukların etkilenmesi

Napıyorsunuz Benim biricik beni takip eden ama yorum yazmayan dostlarım :D

Her neyse bayadır yazmıyordum şu aralar rahatım keyfim azda olsa yerinde bugünlerde bir çok yerde  Subliminal mesajlarla karşılasıyoruz ve en önemlisi günümüz çağında çocukların izlediği çizgi filmler

Kısaca subliminal mesajlarda elde edilmek istenen şey bir örnekle açıklayayım. Zamanında Picnic adlı bir film çıktı filmde subliminal mesaj olarak Patlamış mısır kullanıldı ve o sene patlamış mısırda %57 artıs saglandı ya bunları sex ve insanları kontrol altına alıp beyinleri illuminati sokmaya çalısırlarsa...

Bu rakamlar belki dogrudur belki degildir ben sadece subliminal mesajların amacını göstermek istedim

Eski çizgi filmlerle karşılaştırıldığında bu çizgi filmler Sex'e Kötü alışkanlıklara Kavgaya ve bu tarz olaylara aşırı şekilde yönlendiriyor Bu kanallarda En büyük beyin yıkayan kanallardan bitanesi ''CN'' dir. Kanalda bir kaç kez çizgi filmlere göz atma şansım oldu.

Çizgi filmlerde şöyle bir şey dikkatimi çekti çocuklara aşırı şekilde şiddete sürükleyip, Şiddet ile birçok şeyin çözülebileceğine işaret olduğunu gördüm.Herhangi bir olayı kavga ile düzeltmesini sağlamak ve çocuklar bu şeye bağlı ve o izledigi çizgi filmler beyinlerinde bazı sorunları çözmek için yer ediniyor.Şu ana kadar anlattıklarım Çizgi dizi idi ama ben çizgi film demeyi tercih ettim her neyse

Şimdide Çizgi Filmlere yani sinemalara sunulan filmlerden bahsedelim.

Toy Story (Oyuncak Hikayesi)

Filmin bir bölümünde kapının bir anda açılmasıyla çıkan şey


İlk başta bu fotoğrafta birşey göremiyebilirsiniz Ama gölgeye dikkatli baktıgınızda anlayabilirsiniz.


Şimdi ise Sevimli canavarlar adlı filmden bir sahne paylasıcam


Yatağın oraya doğru bakın dergi ile kapatılmış bir göz var

Ve yemek endistürüsünün en büyük şah eseri


Yarak var yenmi !!!!1

ve daha niceleri Subliminal mesajların daha çok örneği internette çok var oyuzden kısa kestim

Aslında böyle filmlerde ve reklamlarda bir çok subliminal mesaj var tabikide bunlar insanları uyusturmak için beyinleri belli bir bölgeye aktarmak için yapılan şeylerdir..

4 yorum:

  1. inanılır gibi değil ne zaman sevimli canavarları izlese oğlum sinirli bi gün geçiriyor eşim ısrar ettide araştırdım aydınlattığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Mc Donalsdan bir şey yiyen ne olsun amk:)

    YanıtlaSil