1 Ocak 2013 Salı

Hatırlıyormusun beni ?

Nabıyorsunuz şarapsız dostlarım gece gece yazasım geldi yazıyım 10 dk once yazdıgım yazı insanlar içindi bu da hayvanlar için olsun bunu güzel bir hikayeyle anlatıcam...

Sahip hatırlıyormusun beni ? Hani beni sokağa atmıştın.. Onca sene beni besleyip büyütüp bir anda gözden çıkarmıştın..

Sen beni sokağa bıraktığında ne düşündüm biliyormusun ? Sen hiç terk edilmek nedir bilirmisin ?  Bilmiyorsan iyi dinle beni

Bugün sahibimle bir yere gidiyoruz sanırım veterinere götürcek ama onu bilmiyorum ha bu arada beni bir kediyim.Bir yere geldik ama burası biraz soğuk kapıda bir şey yazıyordu fakat okuyamamıştım. Sahibim beni arabaya bıraktıktan sonra sahibim içeri girip bir kaç adamla konusuyordu. Sonra beni kafesime sokup o adamlara vermişti.

Sahip nereye gidiyorsun ? HEY SAHİP beni duyabiliyormusun ? Yoksa beni bırakıyormusun sahip heyyyyy
Çoktan arabaya atlayıp gitmişti.Neler oluyordu ne yapmış olabilirdim..... Bunları düşünüyordum o anda bir adam beni kafesimden çıkarıp daracık bir kafese soktu. Kafes yosun kaplıydı. Suların rengi gitmişti mama kaplarımız leş gibiydi. Aman tanrım nereye gelmiştim böyle kafamı kafesden çıkarıp '' hey burasıda nere böyle diye bağıyordum'' fakat anlamıyorlardı ne yazık ki ben bir Hayvandım...

O gece

Sahip nerdesin neler oluyor sahip daralıyorum etrafımdaki hayvanların çaresizlikleri görüyorum hepsi perişan haldeler.. Sahip nerdesin ! Sahip gel beni al burdan  sahip içim daralıyor sahip bana bişeyler oluyor sahip gözlerim doluyor kalbim hızlanıyor sahip neresi burası nerdesin be sahip nerdesin....

O an anlamıştım bir daha gelmiyecekti  ben bir hayvandım fazlalıktan bir şey değildim eminim.

Karanlık çökmüştü üzerime düşünüyordum o beni ilk aldığındaki gülümsemesini düşünüyorum ilk sevgiyi bana göstermesi ehehe neden böyle oldu ki

Bunların hepsi hayvan olduğum içinmiydi ? İnsanlar tarafından sevilmeyen tekmelenen tecavüz edilen şeyler olduğumuz için miydi ?

Belki belki de ....


Bu resimleri eklememin sebebi bir yerde paylastıgım zaman önizleme olarak bunlar cıksın dıye bunlar sonra silinecektir



1 yorum: