20 Aralık 2012 Perşembe

Sadece bir gün

Nabıyorsunuz şarapsız dostlarım

Bu yazımı dertleşmek için yazıcam eğer kafa dağıtmak istiyorsanız ''Skillet Hero'' şarkısını öneririm.

Her neyse başlıyalım;

Hiç unutmam benim 6 ve ya 7  sınıfta tam hatırlamıyorum ortaokul zamanı bir arkadaşım vardı iyi biriydi severdim de biraz cahildi, Ama severdim keratayı ehe :) her neyse devam bir gün müzik dersinde hoca bize beethoven ( hani piyanist olan köpek olan değil hehe :) ) sormuştu benle o arkadaşım parmak kaldırmıştı. Ama hoca onu kaldırmıştı.

+ hoca
- O

+ Oğlum sen beethoven biliyormusun?
-He hocam biliyorum köpek olan değil mi ?

İşte burda kayış kopmuştu ben de sonra gırgır şamata kopunca çocuk baya utanmıştı. Sonra o çocuğu bir daha görmedim okuldan ayrıldığını hatırlarım olum nereye gidiyorsun sen dediğim zaman gidiyom ben diyordu. Yazıktı be severdim kendisini...

Hafta sonuma yazımı saklıyorum zaten bugün variz  yarın yokuz hehe şaka la şaka olursa altaki yazımda paylaştıklarım olmazsa zaten zannetmıyorum içinizi ferah tutun kıyamet filan kopmayacak :) ben merak ediyorum yarın şirincede ki olayları neyse bitirelim

;)=


1 yorum: