28 Aralık 2012 Cuma

Ateizme Özenme

Merhabalar Şarapsız dostlarım

1 haftadır fılan yazmıyordum. Açıkçası bunun istatistiklere bakınca biraz moralim bozuldu bende her gün 30 40 kişi geliyor kemikleşmiş ziyaretçi diye seviniyordum ki değilmiş 1800 kişilik istatistiklere baktım 1800 den 1300 farklı 400 kısı kemikleşmiş baya bir düşük bir şey her neyse yazmayı tabi ki  bırakmayacağım. Çünkü takip eden kişilerin olması azda blogumun tutulması anlamına geliyor hehe :) her neyse konuya bir girelim.

Bugünlerde daha doğrusu bu zamanlar da bir çok insan ateizme geçmeye düşünüyor. Çünkü bu doğaüstü olağanüstü şeyler insanlara saçma garip olmayacakmış gibi geliyor. Ama Din kavramına mantık olarak girersen çok yanlış noktaya basacaksın. Çünkü bu olağanüstü kusursuz şeylerin hepsiyle birbirine bağlı olmasının bir sebebi olmalı sadece bir patlama sonucu ve ya bir şeyle bu kadar şeyin olması insanların oluşması vs karşılaştır sence hangisi bunu sen seç. Eğer Dini seçersen senle güzel bir anlaşma yapalım Şimdi önüne bütün kitapları al İncili al Kuran-ı Kerim al diğerleri al sadece oku ama sadece oku  hangisi senin içini açıyor ufkunu açıyorsa onu seç bak müslümanlığı seç demiyorum hangisi sana bir şey ifade ediyorsa eğer hiçbiri senin için bir şey ifade etmezse ön yargıların var demektir.Eğer bir şeyin  konu olarak derinlere inerseniz bu sapacağınız yol ateizm olmaz bundan kesinlikle eminim. Çünkü sizin yapmanız 2 şey var önyargılarınız ve egonuzu bir kenara yapıp araştırmanız. Ha son olarak bunların hepsini yapıp araştırıp ölçüp ateizmi seçerseniz kimsenin bir bok demeye hakkı da yoktur. Çünkü o bir tercih olur

Siz eğer yüzeysel fikirlerle ilerleyip kendinize bir yol çizerseniz sonunda bir duvara tosluyabilirsiniz.

Ha unutmadan bunlar benim kendi düşüncelerim sen bana ''sen nereden biliyon yaprağım ''diyebilirsin Bilmiyorum sadece düşüncelerimi belirtiyorum.

Ben bu kadar yazıyorum da acaba cidden takip eden varmı sorusunu bazen soruyorum fikirlerim nasıl olduğunu acaba ciddi ciddi kendime çekebildim mi insanları ? neyse ben genede yazmaya devam edicem bundan eminim.


4 yorum: