11 Aralık 2012 Salı

21 Aralıkta Neler olucak ya da sonrasın da ?

Nabıyorsunuz benim şarapsız dostlarım

Öncelikle konuya girmeden biraz intro çekicem çünkü hem yazmamamın hem de bana gelen olumsuz eleştirilen bir kaç sebebini yazıcam

Öncelikle gelirsek her hafta sonu bir yazı paylaşıyordum bunu aksatmanın nedeni hasta oluşum Cuma dan beri hastaydım hala hastayım o ayrı dava geçen günde foruma konu açmıştım boğazım çok ağrıyor diye tınlayan olmamıştı.Boğazım beze yapmış ve iltihap kapmış o yüzden sesim filan da gitti neyseki sizi üzmemek ve beni takip ettiğinizi bildiğim yazmak istedim.

Ondan öncede bana gelen eleştiriler yazdığım şeyler sikkoyu andırıyormuş ve özentiymişim acaba bunu yazdılar biliyormusunz Sadece ''şarapsız'' kelimesini kullandığım için sadece bu normalde ben dostlarım kalıbını kullanıyorum halada kullanıyorum yani bu yüzden çok eleştiri geldi hiç de hoşnut olmadım kısacası

Şunu unutuyorlar ''Nasıl yazdığın değil Ne yazdığın önemli '' bu kalıbı unutmazsak sevinirim.

Gelelim Mübarek 21 Aralık konusuna şimdi bu olay çok büyüdü hatta bir çok ülkeden bizim ülkemize gelmeye başladılar çünkü kıyamet koparsa oraya 2 yere  bir şey olmayacakmış orası da Şirince köyü bunlara biri kıyametin nasıl olduğunu öğretmeli... :)

Herneyse benim bu 21 Aralık yerine  bu yıl bir şey olacağı yönünde aklım yatıyor o şey de Empire State binasına sahte uzaylı saldırısı bunu nerden biliyorsan der iseniz bilmiyorum sadece bir kaç araştırmam bunu gösteriyor.

Bilirsiniz İkiz kuleler yıkılmadan önce bir çok filmlerde gösterilmiştir ve bu olaylar 11 yılda bir tekrarlanıyor. 2001''  11 yıl sonrası = 2012

İkiz kuleler yıkılmadan önce Super mario Bross vb bir çok film adlarını şuan hatırlamıyorum zaten şu an ne yazcağımı bile hatırlamıyorum kafam bir milyon hastalıkta dolayı sonra devam edersek illuminati kartları çizgi filmlerdeki subliminal mesajlar

Örnek olarak da Johnny Bravo adlı çizgi film de gösterilmiş.


ve bir çok şey kısaca bu planlanmış birşeydi


Biliyorsunuz 2012 adında film çıktı dünyanın sonunu gösteriyordu Nuhun gemisi tarzı bir şey ile kurtuluyorlardı.

Bak güzel bir film daha İndependence Day (Kurtuluş Günü)




Afişe bakarak kısaca filmin konusunu anlayabilirsiniz bakın Ordaki bina ne ? Tabikide  Empire State Binası...


Bilirmisiniz bilmem ama Empire state of mind adlı bir şarkı var jay-z ve Alicia Keys'in yaptığı

Buyrun resim

Şarkının belli bir kısmında Alicia Keys ve Jay-Z parmaklarını yukarı kaldırarak belli bir yeri işaret ediyorlar

Şarkının türkçeye çevrilmişi

Şimdi New York'tasın
Bu caddeler seni yepyeni hissettirecek
Işıklar sana ilham olacak
Haydi New York için onu duyalım!

Hayda bakın orda ne yazıyor Şimdi New York'tasın Işıklara sana ilham olacak hangi ışıklar  '' O '' kim  olabilir yani bunlar düşündüren şeyler neyse kısaca burda bitirelim zaten ateşim çıktı 

Burda bitirelim...




3 yorum:

  1. Harikasın dostum , eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şarapsız kelimesinin zorlama olduğunu söylemem sana düşman olduğumu göstermez Tam tersi başkaları sana özenti demesin komik duruma düşme diye dostça bir uyarım/eleştirimdir.
    "Nasıl söylediğin değil ne söylediğin önemli" demişsin. hayır. nasıl söylediğin de önemlidir. bu konuları hiç bilmeyen biri araştırmaya kalktı ve senin bloguna denk geldi diyelim, öncelik üslübu olur. yazıyı okur fakat üslubunu beğenmemişse o yazdığın yazılar boşa gider. mesela michael sikkofield küfürlü yazdığı için bu kadar çok ilgi görüyor veya tam tersi küfürlü yazmasaydı belki de daha çok ilgi görecekti.

    Başarılar.
    Afacan Tornavida

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hocam değerlendirme yapıcam

      Sil