21 Kasım 2012 Çarşamba

Michael Jackson Neden Öldürüldü ? Part Two

Nası gidiyor şarapsız dostlarım :)

Bu yazıyı okumadan önce Michael Jackson Neden Öldürüldü ? Part 1 okuyun

Yaklaşık 3 haftadır yazmıyordum baya yoğundum yani bu zamana kadar forumdan da olsun sağdan soldan da destek verenlere çok çok teşekkür ediyorum.
Herneyse başlıyalım; Gelin size bir sorum var. Michael jackson Sizce normal bir ölüm sebebiyle mi ölmüştür yoksa Michael Jackson öldürülmüş müdür ? Bunun cevabını birazdan alıcaz Kameralarımızı taksim'e çeviriyoruruz gece hayatından bıkmış insanları görüyoruz   ehehe herneyse konuyu saptırmıyalım.Hah unutmadan eğer sıkılmadan okursanız eminim hoşunuza gidicektir uzun bir yazı olabilir :)=

Başlıyalım

Michael Jackson öldürüldükten sonra kız kardeşlerinden biri bir programa çıkıyor ve ordaki adam konuşmaya başlıyor  Söylenenlerı aynen yazıyorum buraya tabikide türkçeye çevirilmiş hallerini

+ Mj (Michael Jackson ) Öldürüldüğünü düşünüyormusunuz ?
-Kesinlikle Kesinlikle Başta bunu söylemiştim Artık buna inanıyorum Hatırlamalısın Michael bana sürekli onu öldürceklerini söylerdi, Öleceğini söylerdi
+Peki bunu kim yaptı ? (Michael Jackson Kim öldürdü olarak soruyor )
Burda duralım şimdi Konuşmayı birazdan devam ettiricem ondan önce yorumlarımı katıyım

Michael Jackson Black and White klibinden 3 sene sonra (Klipte masonik bir biçimde yaptığı hareketlerle illuminatideki kişilere saldırıyor) Michael Jackson Hakkında asılsız ihbarlar çıkmaya başladı.Şimdi siz gerçekten inanıyormusunuz Michael Jacksonun Çocuk tacizcisi olduğuna yada Michael Jackson'un yapılan asılsız ihbarların gerçek olduğuna allah aşkına yapmayın.

Michael jackson 17 yıldan beri  İlluminati karşı savaş açıyordu.İlluminati ise bunun imajını yıkmaya çalışıyordu ki başaramadı. Bugün bile evet bugün bile hala yüksek bir hayran kitlesine sahiptir. İlluminaticiler yapabildikleri kadar onu ruhen ve bedenen yıldırmaya çalıştılar genede ayakta kalmayı başardı, Hastalık bulaştırdılar Beyaza çevirdiler peki  nası çevirdiler tabiki de  bir hastalık enjekte ederek, bu hastalığın adı vitiligodur. Bu hastalık insanı beyaza çevirir. Peki  bunu niye yaptılar ? Neden yapma gereği duydular

Gelin açıklıyım.Bir siyahinin asla ama asla bu kadar ünlü olmasını istemediler neden istemediler baya bir yıl boyunca Amerikalılar mason örgütleri vs hep sevilmezdi her zaman dışlanırdı. İlluminatiye üye olan siyahilerin bile bir çoğu filmlerde aşağılık rollerde oynamak zorunda kalmıştır elinizin altında internet var azcık araştırın la benden beklemeyin ehehe :)

Neyse ben genede anlatıyım ;  Eğer illuminatinin inançlarından  haberdar isen  onların siyahilere karşı  insanlık dışı muamele yaptığını görürsünüz Bu onların siyahi olmayanları sevdiği anlamına gelmez Onlar hiç kimseyi sevmez ama siyahileri beyazlardan aşağılık görürler Çoğu siyahi afrika ülkelerinin son derece fakir ve mahvolmuş olmasının sebebi de budur ve illuminati bu şekilde sürdürmek istiyor Hollywood da insanların bilinçaltında siyah erkeklerin arsız ve siyah kadınların ise fahişe olduğu fikri sahiptir.

Her neyse devam edelim ; evet ünlü olacağını bildiler fakat bu kadar aşırı derece ünlü olabileceğini tahmin  etmediler. Sizce bu adamı bu kadar sene ayakta tutan ne idi ? Yeteneği mi ? Tabikide hayır Kişiliği idi Michael her zaman kişiliği sayesinde çok sevildi. Duruşları sayesinde



Bu olaylar neticesinde ise buna Vitiligo hastalığını bulaştırdılar günden güne rengi değişen Michael'ın üzerlerine daha çok baskı uyguladılar medya yoluyla saldırdılar Siyahi olmaktan nefret ettiğini söylediler ama genede yıkamadılar.

Michael onu öldürmeye çalışacaklarını çok iyi biliyordu Soruşturmalar sırsaında michael'ın dizlerinde yaralra ve taze morluklar olduğunu gördüler Bu da görünüyor ki Michael ölmeden önce hayatta kalmak için savaşmış mücadele vermiştir. Gece gece bunları yazınca zoeken etkisi yaptı şerefsizim, gece nasıl yatıcaksak

Neyse Röportaja devam edelim

+Peki bunu kim yaptı ?
-Bununla ilgili bir kaç çelişki var Doktara bakıyorsun ve bir günah keçisi görüyorsun Evet  O bir günah keçisiydi
+ O zaman arkaplanda başka birileri var.

Devam etsem mi la ? gece gece zaten zoeken etkisi yaptı neyse Cumartesi günü devamını yazıcam eğer beğendiyseniz yorum yazarsanız gerçekten ama gerçekten ÇOK ÇOK sevinirim :)






4 yorum:

  1. Devamını bekleriz. Eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. yorum gelmedıgı ıcın devam edılmemıstır.

    YanıtlaSil
  4. vitiligo hastalığı kolayca tedavi edilebilen bir hastalıktır
    peki mj neden tedavi olmamış halinden memnunmuymuş :D

    bkz: http://tr.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

    YanıtlaSil