5 Ekim 2012 Cuma

Ufo yalanı Uzaylıların gerçekliği

Nasılsınız dostlarım...

İyi misiniz? iyisinizdir inşallah...

Neyse konuya girelim hemen

Geçen günlerde uzayda piramit bulunmuştur diye bir olay çıkmıştı söyleyende nasa 

Temsili resim bu  ve gerçekten buna inananlar var N.a.s.a insanları kontrol almaya bir beyin karmaşası yaşatmak istiyor

Nasa değilmiydi uzaylılarla irtibat kurabiliriz diyen Gene Nasa degilmiydi 51 Bölgeye ufo düştü yalanını atan milleti kandıran ben bu N.a.s.a ya hiç güvenemedim...

İnsanları uzaylılara inandırmak istiyorlar çünkü kontrol almak istiyorlar eğer birini bir şeye inandırırsanız bir müddetten sonra onun doğrulunu sorgulamayacaktır bile...

Bana kalırsa uzaylılar var yada yok  ha varsa eğer dünya'ya geleceklerini zannetmiyorum Geçen gün discovery Channel'da

Amerikalıların yaptığı bir ufo gözüme takıldı eğer bunu sız havada görürseniz %100 ufo demezmısınız ? 

benzeyen resim





Bu bir pc den yapılan bir çizim temsili resim aynı bu tarz bı ufoydu ama orta boy şekli vardı


Gerçek resim için hala araştırıyorum arşivlerde bulamadım o bölümü biraz daha araştırmam lazım  internette bunu buldum suanlık

Devam edelim


Ya da Su anda uydudan sizin elinizdeki Şeyi bile çekebilen bir alet varken hala neden amator kayıtlar (gercek olmayan) var 

Ne biliyorsunuz ufo'nun yuvarlak olduğunu ortaya atan kim ?= N.A.S.A

Çizilen tarlalara masonik semboller ulan nerde bilsin elin uzaylısı masonik sembolu de tarlaya çizsin ? 

Bunlara gerçekten körü körüne bağlananlar var


Buyrun pentagon :)


Bu ilk yazımdı yazılarımı csb ve bu tarz konularla destekliyicem yorumlarınızı esirgemezseniz çok çok sevinirim :)

Dh ye selamlar :)

10 yorum:

  1. Dostum bunların çoğu insan yapımı ama insan yapımı olamayacak kadar büyükleride var.

    http://hdbelgesel.net/efsane-mi-gercek-mi-ekin-cemberleri/

    YanıtlaSil
  2. ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐AMEDRA'DAN TAM DESTEK ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

    YanıtlaSil
  3. herkese cok tesekkur ederım destekledıgınız ıcın yeni yazım geldi

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum, emeğine sağlık !

    YanıtlaSil
  5. ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐GizliDroid'den Tam Destek ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

    Amedra'dan (Ç)Alıntı :)

    YanıtlaSil