6 Ekim 2012 Cumartesi

Ufo palavrası Uzaylıların Gerçekliliği Bölüm 2


Gel gelelim N.AS.A ya 51 bölgeye düşen ufo sonrasında çıkan bir uzaylı otopsisi adlı bir şey çıktı sözde gizli kamerayla çekilmiş bir asker sızdırmış....

Ahanda videoda bu


Sevgili kardeşlerim bu video izledikten sonra ''Al işte uzaylılar gerçek yaa '' dersen bir bok bilmedigini anlarım. Ha uzaylılar gerçektir elbet bu evrende yalnız degiliz fakat burdakı vıdeo yalanlayanlar olmustur ama sonrada bu vıdeo gercektır dıye haberler cıkmıstır hepsi çelişkili şeyler

N.a.s.a yıllardır insanları kandırma biçiminde konuşuyor yok uzaylılarla irtibat kurduk yok o osurdu bu kokladı durumu yani gene elde edilen bir kanıt yok ama millet genede körü körüne inanıyor...





Hürriyet'in arşivlerini karıştırırken bunu buldum

Kaynak:http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=18527374


Allah allah bunu görünce baya bi güldüm neymiş nasa'nın raporuna gore Küresel ısınma yüzünden uzaylılar istila edebilirmiş ne alakaysa artık

Uyanın dostlarım uyanın bunların hepsi palavra daha birçok şey var N.a.s.a'nın salladığı ha elbet dogrularıda var ama ınsanları 9 dogru soyleyıp 1 yalanla kandırıyorlar (Harfleri aradıysanız kafanıza edim ahah )

Bu ikinci yazımdı dhden destekleyen herkese teşekkür ederim :)

4 yorum:

  1. FBI roswell kazasının gerçek olduğunu 2011de açıkladı Bob Lazarında bu yönde itirafları var.Uzaylılar var ufoda var.

    http://www.youtube.com/user/umit0770/featured

    Şu kanala göz atın adam ne kadar net çekmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben zaten yok demedım fbi roswell kazasınıda acıklamıs olabilir ama genede elle tutulabılır bır kanıt yok hocam elle tutulabilir bunlardan daha büyük seyler bile yapılabılıyor gunumuz teknolojı ıle ben zaten yok demedım ufoda vardır uzaylılarda fakat bir çok komplo var nasanın yaptıgı

      Sil
    2. buda var

      http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetayV3&ArticleID=1093836&CategoryID=81

      fakat hepsi çelişkili şeyler...

      Sil