6 Ekim 2012 Cumartesi

Sahip Beni duyamıyorsun Dimi Duyamıyorsun....


Nabersiniz dostlar :)

Arada hikaye yazarım ve bazende hikayelerim cok beğenilir oda bunlardan birisi okuyun pişman olmıyacaksınız :)


Sahibimle tanışalı yaklasık 7 yıl olmuştu onla kötü anılar iyi anılarımız olmuştu o benim herşeyimdi.Hiç unutmam kız tavlamasında ben yardımcı olmuştum ona, o zamanlar çok sevimliydim bütün kızlar beni sevmek için yanıma geliyordu.Hey gidi günler hey Ama asıl konu bu degil bundan sonra başlıyor

 Sahibim 26 yaşına gelince evlenmeye karar vermişti 1 yıldır beraber olduğu bir kızlı evlenicekti ve evlenmişti kız normalde sahibimden daha çok seviyordu yada ben öyle görüyordum ama hepsi göz boyamaymış

 1 Sene sonra

 Sahibimin küçük bir oğlu olmuştu  ne kadar tatlı bişeydi hep onla oynamak isterdim fakat sahibimin karısı çek şu köpeği çocugun boğazına tüy kaçacak diyip dururdu ve salonda çocuk varken benı odaya kapatırlardı sahibim çok değişmişti sahibim her zaman yanıma gelip merak etme yanındayım derdi ama oda karısının dedıgıne hak veriyordu ne yazık... Sahibimin ilgisi sanki biraz daha azalmıştı çünkü karısı onu çok yoruyordu.


 7 ay sonra

 O küçük çocuk 7 aylık olmuştu sahibimde hep yanıma  getirtip karısı yokken sevdirirdi beni ama birgün her şey değişti

 Karısı bunu görünce '' Altannnnn napıyorsun sen cocuğa mikrop kaptıracaksın çek şu pis köpeği'' dedi.Benim sahibimde yok bişey olmaz desede genede huylu huyundan vazgeçermi ah ah


 Evde öylece dolaşırken konuşmalarına şahit oldum Bu KÖPEK BURDAN GİDİCEK Yoksa beni göremessin

 -Ama ama hayatım o benim can dostum

 -Bende senin karınım hangimiz daha önemli o köpek gidicek

 -Ama

 -Gidicek diyorum

 -tamam...

 O günden 1 hafta sonra hastalıgım başlamıştı gözlerim kanlanıyordu nezle olmuştum çok kötüydüm

 Sahibim beni hemen veterinere götürdü

 Hastalığı çok ilerlemiş tek çaremiz uyutmak yada tedavi ettirmek fakat köpek çok acı çekebilir eğer köpeğe bakmıyacaksınız daha fazla acı çekmesin

 Sahibim bu sözleri duyunca gözleri dolmuştu fakat ben bunları duymamıstım yarım yamalak görüyordum narkozdan dolayı


 O günden 1 kaç gün sonra beni bi odaya götürdü ve yanında bi veteriner vardı

 İğneyi bana yaptıktan 2 3 dk sonra...


 Sahip bana noluyor neden ağlıyorsun sahip patim uyuşuyor sahip bana noluyor ?

 Ağzım kuruyor midem kasılıyor gözlerim kararıyor  patim yavaşça sahibimin ellerinden kayıyordu ve yavaş yavaş ağrılarım azalıyordu

 Gözlerimin içine bakarak

 -Özür dilerim... deyip ağlıyordu...

 Anlamıştım ..

 Buna belkide mecbur olduğunu anlamıstım keşke bunu ona diyebilseydim

 -Olsun ben genede seni seviyorum diye ama diyemedim

 Sahibimi ağzımla yere dogru cektim ve kafamı bacagına koydum

 O an işte herşey bitiyordu ve son dediğim söz

Sakın beni unutma sahip...



















 beğendiyseniz bir yorumunuzu esirgemeyin...

Hikaye bana aittir. forumlarda da paylastım.

11 yorum:

  1. Beğenilmişti güzel takip eden olur seni

    YanıtlaSil
  2. Güzel hikaye.
    Şu köpekleri önce alıp sonra etmediğini bırakanlar aklıma geldi, sövmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Didn`t Read Lol demek isterdim ama okudum amq. Duygulandim da. Helal olsun.

    YanıtlaSil
  4. Bırak illuminati yazılarını böyle şeyler yaz hocam bu yazdıklarını bayılarak okuyorum, bakma yorum yapmıyorum ama gündelik takipçin olarak senin blog'unda aralarında.

    Amedra'dan selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can hocam ben de cok isterim böyle şeyler yazmak ama her zaman böyle güzel bişey yazamam diye açmadım ha paylasımlarımın arasında kesinlikle csbler olucak ona garanti veririm :)

      Sil
  5. Lan gözlerim yaşardı,ne yaptın bana.

    DH was here

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı elinize sağlık...

    YanıtlaSil