7 Ekim 2012 Pazar

İlluminati Kartları

Aslında buna değinmek istemedim ama yaz yaz diyince yazmak istedim Neyse başlıyalım ha başlamadan yazıya üstün körü değiniyorum sonra düzelticem :)

İlluminati kartları 1994 95 yılında bir steve jackson tarafından sunulan bir kart oyunuydu bu kart oyununda bir çeşit '' illuminati card game '' adında bir kart oyunu çıkardı Bu oyunun teması rol yapma Temasına dayanmaktadır.1983  yılındaki versiyonunda  kutusunda şöyle yazıyordu ''Belki bu oyunun arkasında illuminati vardır herşeyin arkasında olabileceği gibi '' Sonra oyunun 94 yılında çıkan kartlarından bir bölüm sunucam...

İlk İlluminati kartımız ikiz kuleler

Kartda ikiz kulelere düzenlenen saldırıyı gösteriyor buda bu olayların başından beri planlandığını gösterir yani illuminatinin başından geldiği  karta gelelim














İkinci illuminati kartımız Pentagon çarpan uçağa dair hiçbir kanıtın bulunmaması ve görgü tanıkların uçak sesinden çok füze sesini duyduğunu söylüyorlardı.















Günümüzde artık ikiz kulelerin bizzat ABD tarafından yıkıldıgı dogrudur ve bir çok kanıtda vardır...

Üçüncü kartımız Japonya Depremi


11 Mart 2011 tarihindeki Japonya depreminden sonra aslında bunun da kartlarda yıllar önce belirtildiği görülmektedir.





























Bakın illuminati kartlarındakı japonya kartında (üsteki) bi saat kulesi var kırmızı bir çizgi ile çerçeve alınmış.Bu kartda kırmızı ile alınan yerde büyütürseniz görürsünüz 11-3 gösteriyor yani Depremin olduğu tarih 11 Mart  sizce tesadüf olabilir mi ? Bence değil haarp konusunda güzel bir yazıya da değinicem :)


Gelelim Başka bir önemli İlluminati kartına

Big media su anda kullanılan en büyük silahlardan biridir.Herhangi bir insanı karalamakta ve insanların önünde küçük düşürmektir. Michael jackson'a yapılmıştır bir sürü şey denmiştir ve bunu medya üzerinden yapmışlardır. Çünkü bir siyahinin o kadar ünlü olmasını istemiyorlardı.Sonra bir virüs yoluyla onu beyaza çevirmişlerdir (Bunu detaylı olarak sonra açıklamak isterim ve açıkladım )














Subliminal Mesajlar

Dondurmanın ve buzun üstende bakın bakalım ne yazıyor dur ben söyleyeyim SEX yazıyor ;) İlluminati subliminal mesajlara aşırı derece önem verir çünkü bu insanları sex'e sürüklemekdedir





İlluminatinin çıkan insanların düştüğü durumlar (bknz:Britney Spears, Michael jackson atılan iftiralar ve yüzlercesi)





Sanırım bu kadar yeter şimdi görüşlerime gelelim

İlluminati kartlarının arasında Bir başbakan var hemde siyahi bir başbakan kim olabilir ?





Amerika her zaman siyahilerden nefret etmemişmidir ? ve siyahileri hiç sevmezdi acaba nasıl başa geldi hiç düşündünüz mü ?

Kartdada bir siyahi başkanın üzerine atılmış şeyleri görüyorsunuz? Acaba bu illuminati kartında Obama mı ?  Obama'ya suikast mı olucak? Görücez... Sonumuz yakın şarapsız ehehe şaka yapıyom la :)

ve diğer İlluminati kartları

ilk yazımda bahsettiğim tarlalara çizilen görseller gene diyorum elin gavur uzaylısı nerden bilicek de çizicek tarlalara masonik semboller














Dnasıyla oynanmış albino hayvanlar















Doğruyu söyleyenlerin susturulması Michael Jackson Eminem vs














Sizce bunların hepsi tesadüf müdür ? Zannetmiyorum :) Bu seferlik üstün körü yazdım ama güzel bir edit çekicem sonra :)

Bundan sonraki yazılarım istekler doğrultusunda değerlendirip yazabilirim :)

7 yorum:

  1. Çoğu gerçekleşti umarım geri kalanlar gerçekleşmez

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazı, tabiikide tesadüf değildir :( Umarım diğer kartlar gerçekleşmez

    YanıtlaSil
  3. yorumlar gözükmüyor sanırım

    YanıtlaSil
  4. Hocam 21 aralıkla ilgili yazını bekleriz. :)

    YanıtlaSil