9 Ekim 2012 Salı

Devlet eyiye gidiy Millet oturiy... Part-2


Blog için fazla vaktim olmuyor akşam geliyorum eve ama hafta sonları tekrardan yazmaya başlıyacağım takip ettiğiniz için çok çok teşekkürler ha bu arada blog biraz dağınık olmaya başladı en kısa zamanda toparlayacağım :)

Herhangi bi olayın çoğunluğu insanlara normal gelmeye başlar ve bu olay gün geçtikte aşırı normal gelmeye başlıyor 


Örnek: Bir şehit verdik kınıyoruz internet üzerinden sanki herşeyin çözümü böyle olacakmış gibi Hükümet bile kolayını bulmuş internetten kınıyor...


Hmm kınadınız çok güzel oldu adamlar öldü yaşasın millet kurtuldu bizimkiler 10 dakika ağlayıp geri kalan dakikalarda o olayı unutan cinsten olmaya başladı...


Yıl oldu 2012 Koskoca milletvekiller 17 milyar maaş alıyor göt büyütüyorlar başka bir şey  bildikleri yok zaten ne der 2 3 şehit için meclis toplanmaz derler...


Nasıl olsa ağaya beleş sistemi oturdu üzerimize artık bizler milletvekillerinin attığı smsleride biz ödüyecekmişiz...


Türkiye'de Sistem nasıl Biliyor musun çekirge ahanda böyle bugünlük kısa bişey yazdım kendinize iyi bakın şarapsız dostlarım :)
















5 yorum:

  1. yanlış olmuş sonraki resim

    YanıtlaSil
  2. Blog için fazla vaktin olacak arkadaş. Biz takip ediyoruz sonuçta. :)

    Sıkı takipçin Amedra. [el-sıkma.gif]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) aksama doğru geliyorum ve yazacak aktif konu yok belki hafta sonu csb yazarım :-)


      Takip ettiğim için Sağol hocam

      Sil