13 Ekim 2012 Cumartesi

Bilmiyorum Dostlarım


Nasılsınız Benim şarapsız dostlarım :)

Bu aralar illuminati ile ilgili bişey yazıyorum o zamana kadar kendi düşüncelerimi yazıyorum çünkü uzun olucak :)

Bilmiyorum dostlarım be bilmiyorum atamızın izi gün gittikçe silinirken insanların buna normal karşılaması ve daha ülkenin kurucusu bilmeyen cahil bir millet varken karşımızda

Ha ülkemi sevmiyormusun sen derseniz sonuna kadar seviyorum hatta gurur dıyorum ama bu milletin buralara kadar düşmesi beni üzüyor be dostlarım..

Bu türk milleti nasıldı bilirmisin dostum ? Bak böyleydi




Bak işte böyleydi kendi çıkarlarını düşünmezdi Şimdi bana sorarsınız ''ulan sen nerden biliyorsun bunları diye sorarsanız araştırıyorum okuyorum.

Biz Cumhuriyet'i böyle kazanmıştık.



ve böylede duyarsız bir millet ile kaybediyoruz o şu ana kadar tarih kitaplarına geçen bir millet varken şu anda Atatürk'ün izlerini silinen ve buna duyarsız kalan bir millet var

Neyse kendinize iyi bakın şarapsız dostlarım bu seferlik kısa bir şey oldu :) yeni yazılarım için takipte kalın :)



4 yorum:

  1. yorum yapmamam takip etmediğim anlamına gelmez takip ediyorum yani devam yazmaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bahsettigim görüşlerinizi almak

      Sil